Griepjes en Dominicaanse Xmos

31 oktober 2009

Mijn week is rampzalig begonne: Mijn zus had Mexicaanse griep en voelde zich maandag en dinsdag echt slecht. Dinsdagavond bleek dus da ze Mexicaanse griep had en woensdag mocht ze dan ook nie naar school. Mijn wekker ging woensdagochtend niet af en k werd 10 min voor school begon wakker, snel douche en zonder ontbijt na schoolvertrokke. Op school moete we na t eerste lesuur altijd met ganse school 20 min buite in rijkes gaan staan om te bidde en volkslied en schoollied te zinge enzo. En t was zooooo warm en k had nix gegete en dan met al die mense nog zo dicht tege elkaar, en toen ben k flauw gevalle. Ze zijn toen met me naar t ziekehuis gegaan, ja overdrijve kunne ze hier wel want ik had al helemaal nix meer. Daar hebbe ze dan in mn vinger geprikt voor de suiker te kijke en da wat dan, t was echt de moeite :P Maar ik had dus nix en mijn zus is ook al veel beter. Donderdag mocht we dan nie naar school van gastouders, maar 's avonds mocht ik wel met mijn nicht mee op stap. T was echt heel fijn, erges in een klein discotheekske danse. De dag erna, gisteren dus, hadde we op school de Dominicaanse variant van Chrysostomos. We hadden een hele toffe dansshow en ze geve hier ook altijd een naam aan hun chrysostomos: onze naam was Argentum. We hebb T-shirts, een petje, een handtas en een golfje me de naam erop. 'S avonds was er een feeske bij een jong van mijn klas zn thuis. Ma daar heb k tog nie zo veel gedanst, want ze stonde daar opt einde bijna allemaal tege ne muur te schure me elkaar, t was er een beke over :P.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dieter:
    1 november 2009
    Estherrrrrr:D (toch ff reagere:p ook al ebt ge mij t verhaal al gedaan xD). Ben trots op u dat ge 'ontbijt' toch goed hebt geschreven haha:p
    leuk da ge veel kunt feeste:D (of toch al meer:p)
    probeer het schuren wel wat te vermijden é:D ge weet wa u te doen staat:p (remember xD?)

gemis gemis gemis!

x x x
  2. Iene:
    16 november 2009
    Cool :D kwou da as ge hier flauw viel in belgie ge ook ne dag mocht thuisblijve !!!!!
    Naja :d klinkt allemaal best leuk, behalve het schure dan é :p