Aangekome!!!

26 augustus 2009 - Santiago, Dominicaanse Republiek

hey,

Hier is mijn eerste flessenpost voor jullie, ik ben dus goed aangekome op mijn eilandje. Tis hier eg super: warm en goe gastgezin. K ben vrijdag aangekome rond 16u en k ben hie nu de 6e dag.

De 1e nacht ben ik met een Oostenrijkse studente in hoofdstad blijven slapen, bij een familie waarvan de 2 zonen ook op AFS zijn gegaan. Die gaste dede eg alles vr ons: koffers 3 verdiepinge hoog slepe, deure vr ons opehoude... Mijn 1e ete da k hier kreeg van hun was: Pizza, heel erg dominicaans dus.

Dag daarna heeft iemand v AFS me naar Santiago gebracht waar mn supertoffe gastfamilie me kwam ophalen. Ze hebben een klein maar mooi huiske, stromend water, deuren ramen XD... Een meid, die superlief is. K woon same me de mama, papa, mijn zus Laura en 6 chiwawas waarvan er 2 nog ma heeeeeel klein zijn. De stad is eg megagroot en autorijschole moete ze hier echt es invoere XD iedereen rijdt door elkaar. K heb hier ondertusse ook al vrienden gemaakt.

Zo de rest ga k jullie een ander keertje vertellen want k moet nu weg, foto,s kome in de week xx