AFS kamp enzoo

2 september 2009

Buenos Dias

Merci voor al jullie leuke reacties, ik ben dr echt super blij mee!! Brecht en Astrid een dikke proficiat!! Weet iemamd al iets van de ingangsexames van Okke en Anne?? let me know. K hoop da k nog vaak van die berichtjes van jullie krijg.

Hier ga nog steeds alles goe: Afgelopen weekend ben ik naar een AFS kamp geweest. Da was supper tof. Vrijdag was er een welkomsreceptie waar ik samen met mijn familie na toe ging. T was in de hoofdstad en aangezien ik de dag erna ook in de hoofdstad moest zijn voor het kamp, ben ik daar bij iemand van afs blijve slapen. We zijn met een paar mense van AFS op stap geweest, da was mn beste avond tot nu toe. T eerste wa k in mn hande geduwd kreeg was in emmerke me ne cocktail. Da was zowat anderhalve liter ofzo. Daarna pizza ete, en dan na een danscafe. En hier kunne ze danse he. De jonges hier da zijn echt players, en de meiskes lijke wel sletten als ze danse... k ga me ff moete aanpasse ofzo XD. Dag daarna begon t kamp in een supermooi huis: zwembad, trampolines, megatuin, hangmatjes, pingpong..... Daar heb k dan alle AFS mense van ganse wereld lere kenne. Ook 3 andere belgische meiskes ware daar en t was egt tof om nog es nederlands te kunne spreke. Ma morge ist gedaan met de pret, dan begint ook voor mij de school, en vanavond begint mijn 1e spaanse les.

Adios amigos xxxxxxx

1. Michelle:
    2 september 2009
    Heyyy x
    Ge hebt u precies al goed geamuseerdd daar in de dominicaanse :D
    En srry ma die banana Uhm - BAH -
    Als ge terug zijt kunt ge volgens mij beter spaans dan nederlands , ma das nie meer zo moeilijk eh :p
    Oe hebbe ze daar ook bosbesse? En hoe ist weer daar ? 1september bij ons was best rot weer ( net zoals mijn gevoel om terug naar school te gaan , rot dus)
    En is de familie leuk waar ge bij zit want dat is wel héél belangrijk eh ! Tell meeeeeee
    ik heb nog heel veel vragen maar anders gaat het teveel worden haha :')

xoxo
    Michelle
  2. Jensjee:
    3 september 2009
    Dag lieve, lieve Esther!

Ik denk dat ik je eerst moet vragen om me een oorverdovend applaus te geven! Ik heb zo opeens ontdekt dat je een blog hebt! Ik vermoed dat ik nu na een hele tijd slapen eindelijk een beetje wakker begin te worden! Ik las net dat je iets meer geluk heb gehad als ik, jij kon je eerste schooldag nog een tijdje uitstellen! Maar ondertussen ben ook jij terug bezig. Ik zal misschien even egoïstisch zijn en dit kadertje voor een stukje ook opeisen om over mezelf te vertellen... Mijn nieuwe klas valt goed mee, we hebben twee nieuwe leerlingen die beweren dat ze uit houthalen komen, maar één er van lijkt mij toch eerder uit het turkije van Genk te komen! (je weet wel, die plaats die je zeker niet mag vergeten en waar ze weten 'waar u brievenbus geplant is' ... Al heb ik die van mij nog steeds niet gevonden :)!) Hopelijk valt het bij jou ook mee! Ben blij te lezen dat je je goed amuseert daar! Trouwens als ik dat zo lees moeten we volgend jaar gewoon een vakantie boeken naar de dominicaanse, aangezien ze daar anderhalve liters cocktail hebben! Spanje heeft afgedaan, laat de knapper obers maar lopen :p, als we zat zijn geven we toch verkeerde gsm nummers :p!
    Even iets anders, Ik kreeg gisteren telefoon van Eline, waar ik zeer zeer blij mee was! Maar tegelijk heb ik gisteren iets gehoord waar ik eigenlijk helemaal niet goed van was! Maar soit we he'bben het er nog wel over, ik wou je gewoon zeggen dat ik t enorm jammer vind en dat op mij kan rekenen! Wat wel op school een enorm min punt is, is dat ik er eigenlijk een beetje verloren loop! Ik mis iedereen enorm, t lijkt wel of ik voor een jaartje alleen moet zien te overleven op deze aardbol, want de rest van mijn klas loopt eigenlijk volledig langs me door! Maar ik zal het wel overleven, tanden bijten zoals ze dan zeggen ;). En dat is iets wat ik me kan voorstellen dat jou ook wel met moment zal moeten doen.(Of ben ik hierin mis?)
    Even een kleine reactie op de banaan; ik heb altijd gezegd dat banaan niet lekker is :)! (En dus krijgt Jens maar weer eens gelijk voor de zoveelste keer :p).

Maar lieve lieve schat ik ga je laten met al mijn gezaag en geklaag!
    Hopelijk snel meer nieuws van jou!

Dikke kus en tot snel!
    Jens mist je...

x
  3. Okke:
    4 september 2009
    Heej meid!

wat doe je ons tog aan?? wat een gemis hier in België... niemand die eens een mailke doet om naar genk, hasselt, zee,... te gaan.
    We mis you!
    liefs
    Okke
  4. Karen:
    6 september 2009
    Hoi !
    Ik ben echt blij da ge zo veel schrijft over uw nieuwe leven op deze blog :D Dan kunnen we hier toch nog zo'n beetje volgen =)
    Over die emmer cocktail, das dan toch nog een graadje erger dan in Spanje zo te horen ! Goed da ge dan al wa voorbereiding hebt gehad.. En met het dansen ook zo :D Als we volgend jaar nog es naar de Versuz gaan, staat ge mss ook zo op het podium :D
    Ik heb nu eindelijk gedaan met werken, dus kan ik es tijd maken om iets te gaan doen met onze groep ! Gisteren ben ik nog met Iene en Toon naar een fuif geweest maar ik zou toch graag es met de hele hoop een dag weg gaan ofzo.. Het enige minpunt is dan da Jens en Olivier al school hebben.. Maar we zien nog wel :D
    Amuseer u ginder nog en veel succes op school !
    Love youu xx
  5. Sara:
    6 september 2009
    Ooh veel succes op school Esther!
    En Anne was jammer genoeg niet door ...
    Hm 'k mis 't deen-gaan!We hebben echt veel in te halen als je terug bent!

Amuseer u daar Eshter en zet nog maar veel leuke blogjes online! xx
  6. Patrick en Marieke:
    8 september 2009
    Dag Esther

Fijn te zien dat je het zo goed hebt daar achter.
    Alles geven!!
    Kus, knuffel, mis je
    (Els heeft volgens mij ook de tijd van haar leven)
  7. marieke:
    8 september 2009
    dag gekke trees
    ik mis je geram op de ruiten en je lieftallige HEELP
    iedereen is zo raar aan het doen over die banaan maar heel rijpe banaan kan heel lekker zijn. Heb je het geproefd?
    Heb ik het mis je lijkt daar precies zo groot op al die foto's XD XD
    Die keizersnee sessie moet wel heel tof geweest zijn.
    Ik ben blij dat we eindelijk je blog
    hebben zodat we je kunnen volgen en nieuws krijgen
    amuseer je daar rot en drink voor mij ook ne cocktail.
  8. Dieter:
    11 september 2009
    Estherrrrr!

Zalige foto's om met de deur in huis te valle:P ge ebt t daar precies goe naar u zin buite de banane:D nu, coctails in emmers kunne slecht zijn:P (mss n goed idee voor da in te voere in de Deen?!). Players en sletten... Lijkt een beetje op genk centrum dan:P

ik hoop da de spaanse lesse wa meevalle en da ge u ni te fel verveelt op school daar:D

x